23 juni 2013

HJÄRTLIGT VÄLKOMNA

till en blogg om allt mellan himmel och jord (mest bara skit om jag får säga det själv.) vem är jag då? jo jag är en sprallig, musikälskande och allmänt fabulous brud. 18 år i en stad där ingen längre bor. drömmer om storstaden, vilket jag förhoppningsvis kommer att få uppleva nu efter studenten. om någon frågar mig vad jag gillar allra mest svarar jag kent, bästisar och alkohol (ta det sistnämnda med en nypa salt, jag är ingen alkoholist om ni trodde det). det jag ogillar mest är sprutor, homofober och kvinnoförnedring. på fritiden spelar jag på min fiol, gura, ukulele och sjunger en snutt, samt vinar med mina absoluta favoriter. jag samlar på skor och älskar att byta hårfärg (har för tillfället blått hår). min största dröm är att bli rockstjärna och att resa runt och bo i världens alla hörn. ja nu vet ni lite mer om mig. read and enjoy. xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar