21 november 2013

YOUR FUCKING TOUNGE IT WILL DO YOU PROUD


har goskväll med mina två favorit-pojkar. det kan man behöva ibland. helst varje dag. helst varje timme. varje sekund. åååååh så kär och galen jag är. (mest galen om jag ska vara ärlig.)

dagarna som arbetslös flyter på. vaknar 12. äter frukost (om jag orkar ta mig ur sängen). går och lägger mig igen. näärå fullt så farligt är det inte. bara nästan. jaja, jag är ju faktiskt vikarie så jag har ju faktiskt jobb då och då. men allt jag kan tänka på just nu är den där lönen som kommer sitta så jääävla fint i fickan!! kan rada upp tusen saker som jag har planerat att göra med pengarna. hejdå alla tankar om sparande, nu jävlar ska här spenderas pengar!!! på listan står bland annat julklappar, en håkan-biljett, tatuering och skor. wiho jippi och allt det där. jag är snart rik. RIIIIIK

"gå och lägg dig nu kristina nygårds. du ska upp imorgon!"

- okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar