10 augusti 2013

18.04 // KÄNSLOSAMT

jag satt vid bordet igår och blickade ut över alla mina fina vänner och insåg att jag inte kommer att träffa dem varje dag längre. jag kommer inte kunna hälsa på dem när de kommer gående i korridoren i skolan. jag kommer inte kunna spontant sova över hos någon när som helst. jag kommer inte kunna bjuda över dem på en "mitt-i-veckan"-fika. då brast det för mig, och tårarna forsade. jag kommer att vara helt själv och otroligt ensam, tänkte jag. men sen insåg jag att jag alltid kommer att ha dem vid min sida. i mitt hjärta. tack för de år vi har umgåtts tillsammans. alla olika på något vis, men ack sådana minnen. jag älskar er. glöm inte bort mig fast jag flyttar 45 mil hemifrån. jag kommer ALDRIG att glömma er. ni är redan saknade. 
/er clown och idiot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar