25 augusti 2013

SOM EN ROMEO I JEANS PÅ DIN BALKONG JAG ÄR SKUGGAN VID DIN SKÄRMDÖRR ÄN EN GÅNG OCH DIN KLÄNNING ÄR SOM TRASOR I MIN HAND OCH JAG LÄMNAR INGA FOTSPÅR ENS I SAND


ungefär lite så jag känner. är helt död efter den första veckan, och då har jag ändå tre ännu tuffare veckor framför mig!! men det ska bli så fantastiskt roligt!

igår var det en skoj-sittning med sektionen och sedan utgång på chalmers nattklubb gasquen. det var en helt underbar kväll med massor och skratt och massor av alkohol. kom hem vid halv fyra och reste mig inte upp förrän det var dags för phadder-kväll i slottsskogen. supermysigt!! nu har jag planerat att ta en cigg, hämta glass och lägga mig i sängen för att kolla på harry potter. imorgon är det studiebesök på nobel biocare och astrazeneca. tagga!!

ps. dör lite av lycka för att ett nytt kent-album är på gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar